angel-iiicca

Alla inlägg under juli 2011

Av Angelica - 31 juli 2011 12:31

 

Av Angelica - 28 juli 2011 12:55

Hey muppets!


Italien var bra, trevligt och omgivningen var obeskrivlig!


Än så länge(idag) så har jag rensat/städat byrån, lyssnat på musik och vid fem tar jag tåget till hbgfestivalen, Von benzo ska även spela sent ikväll *hoppar runt av glädje*, det ska bli riktigt roligt att se dem igen!

Sen ska jag, syster och hennes pojkvän sova hos moster som bor i hbg, hon är på semester så syster(Bex) ska passa katter.


Imorgon ska Ellen troligen komma till Helsingborg så går vi på festivalen c:

Och på lördag ska jag & Louise kanske dit (:



Menmen, nu ska jag packa och fixa klart mig. Ni får en bild på min klädsel för dagen så länge!

Na na na na na na na na BATMAN!!Man ser inte riktigt vad för brallor jag har på mig på bilden, svarta jeans:d


Förresten! Igår köpte jag svart hårfärg, ska fixa det inom kort:)





Av Angelica - 13 juli 2011 11:27

Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women


Can you hear it calling ?
Highjack what you're wanting
A sweet ride baby
With a broken face
Stop, look, dig it
If she wanna get it
Stop, look, dig it
All she can destroy


Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women


Not afraid to use it
Strip it and abuse it
A sweet ride baby
Get me out of this place
Stop, look, dig it
If she wanna get it
Stop, look, dig it
All she can destroy
Stop, look, dig it
If she wanna get it
Stop, look, dig it
All she can destroy


Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Angry red women


New gods a moving
Miracles a losing
A cash in baby
Just give it a taste
Stop, look, dig it
If she wanna get it
Stop, look, dig it
All she can destroy
Stop, look, dig it
If she wanna get it
Stop, look, dig it
All she can destroy


Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Walk in outer space
Mars needs women
Angry red women
Mars needs women
Walk in outer space

Av Angelica - 11 juli 2011 10:58

Måndag!


Jag har några grejer som ska avklaras idag.


  • Packa!
  • Ta mig upp på vinden och hämta kläder.
  • Städa rummet.
  • (Köpa solglasögon).

Sen var det planerat att jag skulle med Ida till stranden men det ser inte ut att bli speciellt bra väder, så jag messade henne och frågade om vi kanske kan dra till Center Syd så kan jag ju kolla efter brills där! Vi får väl se hur det blir



Nu ska jag packa lite till, samt lyssna på musik, det gör det tråkiga mycket roligare, särskilt Rob Zombie & Nirvana(de jag lyssnar mest på för tillfället).

  

Bara en försökerseoskyldigut bild:)










Av Angelica - 10 juli 2011 22:39

Låt oss starta om på nytt.


Jag har raderat alla gamla inlägg & ändrat header.



Nu kommer jag nog skriva mer om musik och sådant. Men ha gärna synpunkter vad ni vill  jag ska skriva om, det är ju trots allt ni som ska läsa.


Fast jag vill ändå ha bloggen som en sida där jag kan skriva av mig eller så..men det blir nog mest musik, eftersom det är bland den största influensen hos mig just nu.


Det är rock jag lyssnar på, hoppas ni inte har missat det! Inte någon jävla "fest hos mange" eller "vill du ligga med mig"(eller vad fan dem nu heter).

Ett tips är nog att om du lyssnar på sån "musik" så är denna bloggen nog inte speciellt intressant(om ni nu inte tycker om vad jag skriver om).


Men de personerna som lyssnar på Rob Zombie, Nirvana, Volbeat, Iron Maiden, In flames, The Cult, Black Sabbath(Ozzy Osbourne), Bullet for my vallentine, Metallica, Saxon, Slipknot, och mycket, mycket, mycket, mycket mer..



Nu har jag skrivit lite iallafall, uppdaterar senare!


 

Slänger in en bild på Rob Zombie, favoriten!






So long suckers.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards